ילד עם קסדה בתלת אופן
ילד עם קסדה בתלת אופן

אביזרי שיקום לנכים

אביזרי שיקום לנכים – סעד והקלה לגוף ולנפש
שיקום נכים הוא שדה רחב של גישות וטכניקות טיפוליות ובה במידה הוא מסע אישי. חברת שיקומיתOMI (אנגליה) Colombo, Rompa, Rifton, Kle ,Patron, Alreh ועומדת בסטנדרטים מחמירים הן כספק מורשה של משרדי הביטחון, הבריאות והעבודה והרווחה והן כבעלת תקן ISO9001-2008. המשווקת אביזרי שיקום לנכים, מבקשת לשלב בין שני פנים אלה של שיקום נכויות ומציעה אביזרי שיקום לנכים המסייעים הן בתהליכי שיקום טיפוליים מונחים והן במהלך השיקום הפרטי והניסיון לתפקד בצורה המיטבית עם הנכות. שיקומית שמה לעצמה למטרה להציע ללקוחותיה את הציוד הטוב והחדיש ביותר בתחום השיקום והסעד ומשווקת אביזרי שיקום לנכים תוצרת מיטב החברות העולמיות, תוך הקפדה על תווי תקן ואיכות בלתי מתפשרת של המוצרים. חברת שיקומית היא היבואנית הבלעדית של מוצרי החברות המובילות בתחום.

אביזרי שיקום לנכים – במה הם נבדלים מסתם ציוד עזר רפואי?
תהליך שיקום, כשמו כן הוא, מתפרש על פני תקופה קצרה או ארוכה וכולל התייחסות לא רק לאפשור הקלה על פעולות מסוימות במרחב, אלא לניסיון להציע למשתמש יתרונות שיאפשרו לו התקדמות מתמדת אל עבר המטרות המשתנות שהוא עצמו, סביבתו, רופאיו ויועציו הטיפוליים מציבים בדרכו.

חברת שיקומית מתייחסת לאותם אביזרי שיקום לנכים שהיא מציעה, כאל מפתחות הניתנים למי שמעוניין לפתוח דלת נוספת בדרך לתפקוד מיטבי בחיי היום יום שלו וכסיוע פעיל למימוש אופיו של אורח החיים שהוא בוחר לסגל לעצמו.
מתוך שכך, שיקומית משווקת מגוון רב של פתרונות לנכים, באמצעות טכנולוגיות מסייעות שנועדו לשפר את איכות החיים של בעלי מוגבלויות. הדגש הוא על ציוד חכם המאפשר הפעלה מקסימאלית של היכולות האישית לטובת מסע השיקום, תוך הקפדה על שיווק אביזרי שיקום לנכים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצור בלבד.

אביזרי שיקום לנכים – העתיד כבר כאן
מתוך ניסיונה לעודד התקדמות, חברת שיקומית שואפת אף היא תמיד להנגשת המוצרים המתקדמים ביותר לציבור הנכים בישראל. כחלק מזה מתמחה החברה לא רק בציוד מסורתי בפיתוח וטכנולוגיות חדשניות כמו הליכונים, טיולונים או כסאות גלגלים, אלא גם בהבאת הדור הבא של אביזרי שיקום לנכים – מערכות מדמות מציאות המהוות את בסיסם החומרי של תהליכי השיקום של המחר.

דילוג לתוכן