אשה עוזרת לילד לשלוט בכסא גלגלים
אשה עוזרת לילד לשלוט בכסא גלגלים

כסאות גלגלים – נגישות קודמת לכל

כסאות גלגלים הם אולי פריט העזר לנכים ומוגבלים המוכר ביותר בתודעה הציבורית. כבר שנים ארוכות שהם מהווים את כרטיס הכניסה למרחב הציבורי של אנשים הסובלים מנכות המגבילה אותם מללכת, לרוב בשל בעיות המשפיעות על הגב, הרגליים או שיווי המשקל. בשל אותו וותק היסטורי, ניתן לטעות ולראות בכסאות גלגלים מכשיר פשוט במיוחד: כסא שארבע רגליו הוחלפו בגלגלים. בפועל, כסאות גלגלים הם יצירות הנדסיות מורכבות המתוכננות על-ידי מומחים ומותאמות לסוגים שונים של נכויות. חברת שיקומית מציעה לציבור הנכים כסאות גלגלים איכותיים תוצרת מיטב היצרנים, שתוכננו במיוחד בכדי להפוך את השימוש בהם קל, נוח ותומך בריאותית במידת האפשר.
סוגי כסאות גלגלים המשווקים על ידי חברת שיקומית
חברת שיקומית משווקת כסאות גלגלים במסגרת שלוש קטגוריות עיקריות:
– סטנדרטיים – מתאימים במיוחד למי שמסוגל להפעיל את הכסא שלו באופן ידני.
– קלי משקל – מאפשרים הכנסה והוצאה קלה של הכסא מכלי רכב.
– TILT IN SPACE – עגלות / כסאות גלגלים שעוצבו במיוחד להושבה מורכבת של מבוגרים או ילדים בעלי צרכים מיוחדים ונכויות קשות. כוללים התאמה אישית של משענות ראש, תמיכות צד, רצועות מתכווננות ואלמנטים נוספים המותאמים בהתאם למאפייני הנכות האישיים.
איך לבחור כסא גלגלים?
כסא גלגלים טוב, מעצם היותו חלק בלתי נפרד מההתנהלות היומיומית של בעליו, חייב להיות בעל תכונות פיזיות שיאפשרו לו התניידות ועבירות בתנאי שטח שונים – משטחים בנויים, דרך מדרכות ועד דרכים לא סלולות. הקפדה על בחירת כסאות גלגלים תוצרת יצרנים מובילים, כמו אלה אותם משווקת חברת שיקומית, תבטיח איכות טובה של כל חלקי הכסא ובהם כמובן הגלגלים עצמם – שאיכותם היא המרכיב העיקרי הקובע את רמת העבירות של הכסא כולו.
פרט לאיכות הכסאות עצמם, רכישת כסאות גלגלים דרך חברת שיקומית מבטיחה לכם גם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר במקרה הצורך, ובפרט בכל מקרה של צורך בהתאמה ייעודית של הכסא ללקוח שאמור להשתמש בו וכמובן גם במקרה של תקלה הדורשת את הפעלת האחריות למוצר.

דילוג לתוכן